Web Development Services

Jak działa Google AdWords?

AdWords to linki sponsorowane w wyszukiwarce Google i na tysiącach stron partnerskich. A dlaczego warto postawić na Google? Jak powszechnie wiadomo Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie.

Jak w liczbach to wygląda? Poniżej przedstawiamy statystykę najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce. Można ją podzielić na dwie grupy: najpopularniejsze wyszukiwarki wg domeny oraz najpopularniejsze wyszukiwarki wg silnika. W pierwszej grupie mamy: google 96,31%, bing 1,89%, onet.pl 0,53%, yahoo - 0,50%. W drugiej grupie znajdują się: google - 97,53%, MSN - 1,91%, yahoo 0,52%. Ranking wyszukiwarek internetowych w skali międzynarodowej na urządzeniach desktopowych wygrywa również Google, podobnie jak ranking wyszukiwarek internetowych w skali międzynarodowej na urządzeniach mobilnych.

Kiedy użytkownik internetu surfuje po sieci szukając czegoś w Google, uruchamia tym samym automatyczny mechanizm dopasowania treści linków AdWords, uznanej za odpowiednią do wyświetlenia. Dzieje się tak na podstawie stwierdzenia dużego podobieństwa lub identyczności słów kluczowych do wyszukiwanych przez klienta zwrotów oraz odpowiednich typów dopasowania słów kluczowych. Słowa kluczowe służą również do dopasowywania treści AdWords do powiązanych z nimi witryn w sieci Google. Innymi słowy będą się wyświetlać tam gdzie klient chce coś zakupić lub zamówić, albo szuka konkretnych informacji powiązanych z tym co robisz. Dobierzemy, w konsultacji z Tobą najbardziej trafne słowa kluczowe, dopasowane do specyfiki twojej branży i danej kampanii reklamowej. Wybrane słowa kluczowe służą do kierowania reklam do twoich potencjalnych klientów. Dzięki nim precyzyjnie dotrzemy do najbardziej zainteresowanych osób, które z jak największym prawdopodobieństwem zostaną twoimi klientami. Dobrze dobrana lista słów kluczowych zwiększy skuteczność linków AdWords, spowoduje większą ilość kliknięć w nie. Zdefiniujemy typy dopasowania słów kluczowych, by dokładniej kontrolować, do jakich wyszukiwań reklama będzie dopasowywana. Określimy gdzie i kiedy będą wyświetlane Twoje AdWordsy. Utworzymy listy słów wykluczających.

Powiedz nam więcej o Twoich celach i projektach

Pomożemy z wielką pasją i zaangażowaniem we wzroście Twojego biznesu

Wypełnij poniższy formularz.


Fields marked with an * are required