Paweł Prus. Marketing internetowy

 

Paweł Prus

Paweł Prus przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej od specjalisty ds. marketingu, kierownika działu marketingu, dyrektora zarządzającego. Od 18 lat właściciel firmy DORADCA Paweł Prus.  Profesjonalne przygotowanie:
- studia magisterskie na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Szczecińskiego,
- studia podyplomowe na Wydziale Ekonomicznym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego,
- studia podyplomowe na Wydziale Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego.

Prestiżowy tytuł Google Partner.

Praktyczna i merytoryczna znajomość narzędzi Google Ads (AdWords), Google Analytics, Google AdSens, Google Data Studio. Certyfikaty Google:

- Google Ads Search Certification,

- Google Ads Display Certification,

- Google Ads Video Certification,

- Google Shopping Ads Certification,

- Google Ads App Certification,

- Google Ads Measurent Certification.

Twórca kampanii Ads przede wszystkim dla firm związanych z obrotem nieruchomościami, branżą budowlaną, ekologiczną, modową, gier, oprogramowania, szkoleniową i hr. Kampanie z sukcesem prowadzone na Polskę, Niemcy, Czechy, Francję, Włochy, Wielką Brytanię, USA, Australię. Twórca/współtwórca ponad 25 serwisów internetowych w tym sklepów e-commerce.

Dogłębna znajomość zagadnień SEO i SEM, pozycjonowania czyli poprawy widoczności witryn w rezultatach wyszukiwania, optymalizacja stron - umiejętności praktyczne i liczne szkolenia dla innych w tym temacie. Autor szkoleń, trener i wykładowca z zakresu przedsiębiorczości, nowoczesnych form marketingu, w szczególności marketingu internetowego oraz public relations:
- E-marketing w biznesie
- Public Relations czyli jak kreować wizerunek firmy
- Ochrona własności intelektualnej i przemysłowej
- E-marketing w praktyce
- Sztuka wystąpień publicznych
- Marketing internetowy
- Marketing. Nowoczesny marketing internetowy
- Marketing
- Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa
- Marketing w małej firmie
- ABC Biznesu
- Copywriting dla stron internetowych
- Public Relations - sposób na zmniejszenie kosztów promocji firmy.

Realizacje filmowe:

- na zlecenie konsorcjum budującego Szczeciński Szybki Tramwaj kreacja przez 36 miesięcy serii filmów o tej inwestycji (autorstwo, koncepcja, scenariusz, zdjęcia, realizacja i montaż) 10 odc.
- ponadto kolejnych 9 odcinków zrealizowanych w 18 miesięcy z przebudowy ulic: Niemierzyńskiej, Arkońskiej, Spacerowej, do al. Wojska Polskiego - etap III - Przebudowa ul. Arkońskiej (od pętli tramwajowej Las Arkoński do al. Wojska Polskiego).

Filmy z powyższych inwestycji dostępne tutaj.

Hobbystycznie i prywatnie udziela się w mediach społecznościowych ok. 6 mln wyświetleń na YT. Prywatnie pasjonat malarstwa (ponad 500 namalowanych obrazów olejnych i akrylowych), paralotniarstwa i motoryzacji.