Prowadzenie blogów firmowych
Współczesny marketing stawia na unikatowe, wysokiej jakości merytoryczne treści. Wiemy, że nie masz czasu na pisanie bloga firmowego. Pomożemy, nie musisz z niego rezygnować.
Co to jest blog firmowy?
Blog firmowy jest popularnym i skutecznym kanałem dystrybucji informacji. Trzeba jednak umieć to robić dobrze, właściwie i zgodnie z trendami oraz mieć na to czas. Bardzo wielu klientów podejmuje decyzje zakupowe w oparciu o znalezione w internecie informacje dotyczące danej marki. Blog jest sposobem, aby w przemyślany i dobrany do grupy odbiorców sposób przedstawić wartości, jakie są najważniejsze dla firmy lub marki.Blog firmowy, a pozycjonowanie Google
Blog to również potężne narzędzie przez które realizuje się podwyższenie głównych indeksów seo oraz pozycji strony w porównaniu do konkurencji w rankingu Google. Algorytmy wyszukiwarki Google, aby wyszukać usługi, produkty lub opinie, promują te strony które są nasycone treścią. Nie wystarczy już tylko założyć stronę internetową, aby pojawiać się na wynikach wyszukiwania na pierwszej stronie Google. Budowanie efektywnego pozycjonowania w Google to między innymi regularne tworzenie treści bloga firmowego, na którym publikujemy wartościowe tematy związane z usługami czy produktami. Dobrze prowadzony blog pond to pozwoli rozwiać wątpliwości potencjalnego klienta i przekonać go do skorzystania z usługi lub produktu. Oczywiście w formie bardziej przystępnej klasyczna strona ofertowa. Blog jest świetnym źródłem wiedzy na temat problemów, jakie mogliby mieć potencjalni klienci z zasobami, usługami lub produktami dostarczanymi przez firmę.Co promuje Google w wyszukiwarce?
Google promuje świeży content. O wiele lepiej widzi strony, w których treści są aktualizowane, od tych, gdzie informacje od wielu lat nie były aktualizowane. Każdy wpis blogowy to osobna podstrona generującą nowe treści. Jeśli wpisy umieszczane są systematycznie, a nowe treści indeksowane przez daną wyszukiwarkę, Google widzi, że serwis rośnie i rozwija się. Strona idzie w górę w wynikach wyszukiwania, a należy wiedzieć, że wyszukiwarki bardzo dobrze indeksują blogowe wpisy.Blog firmowy, a długi ogon pozycjonowania
Dzięki artykułom na blogu można w bardzo łatwy sposób budować tzw. długi ogon fraz kluczowych. Zapytania, które potencjalni klienci mogą wpisywać w wyszukiwarce, a które odbiegają od głównych fraz dla danej strony. W każdej branży istnieje katalog fraz z zakresu długiego ogona, którego potencjał jest na tyle duży, że nie warto go lekceważyć. Z przyjemnością poprowadzimy Państwa blog firmowy, prosimy o kontakt tel. 665424343.Powiedz nam więcej
Pomożemy z wielką pasją i zaangażowaniem we wzroście Twojego biznesu
“Nawiązanie relacji porozumienia i wspólnego języka z Klientem jest tak samo ważne jak znalezienie i zastosowanie odpowiednich oraz jednocześnie dobrych rozwiązań w zakresie SEM i SEO dla firmy. Łączymy dostosowaną do odbiorcy niesamowitą łatwość przekazywania wiedzy, kompetencje, wysoką kulturę osobistą i profesjonalne doświadczenie w jedną całość”
Paweł Prus
DORADCA
“Wszelkie nasze działania są ukierunkowane na powiększenie zysków Klienta. Słuchamy uważnie i oferujemy wielokrotnie już wypróbowane i sprawdzone rozwiązania, dostosowując je do indywidualnych zasobów oraz potrzeb firm dla których pracujemy. Zmieniamy potencjalnych klientów na klientów firmy. Tak się dzieje!”
Paweł Prus
DORADCA