
Jaka jest procedura realizacji kampanii Google AdWords?
Dla wstępnej orientacji nowych klientów w kilku prostych i krótkich punktach opisujemy etapy realizacji kampanii AdWords
1. Przedstawienie wstępnej oferty
Ofertę przedstawiamy poprzez naszą stronę internetową w zakładce Ile to kosztuje lub w innych, bezpośrednich formach sprzedaży naszych usług.
2. Rozmowa z Klientem o jego potrzebach i uszczegółowienie oferty
Potrafimy uważnie słuchać aby później jak najlepiej pracować dla Klienta.
3. Podpisanie umowy i wystawienie faktury pro-forma
Po akceptacji oferty podpisujemy umowę, wystawiamy pierwszą fakturę, czekamy na przelew.
4. Zapoznanie się ze specyfiką działalności Klienta
W między czasie szczegółowo zapoznajemy się z działalnością Klienta i jego konkurencją.
5. Zaksięgowanie przelewu, wystawienie faktury VAT
Po wpłynięciu przelewu wystawiamy fakturę VAT i wysyłamy Klientowi w wersji elektronicznej.
6. Konfiguracja konta oraz szczegółowych parametrów kampanii AdWords
Uruchamiamy konto kampanii Google AdWords Klienta oraz definiujemy jej szczegóły.
7. Uruchomienie kampanii
Kampania na tym etapie jest już widoczna w wynikach wyszukiwania Google.
8. Optymalizacja w odniesieniu do budżetu i wyniku jakości
Kampanię cały czas obserwujemy i wprowadzamy niezbędne korekty.
9. Zasugerowanie ewentualanych działań na stronie Klienta
Wynik jakości pomoże zasugerować niezbędne zmiany na lepsze na stronie firmowej Klienta.
10. Rozliczenie comiesięczne w formie raportu
Co miesiąc przesyłamy raport z efektów naszej działalności.
Powiedz nam więcej o Twoich celach i projektach
Pomożemy z wielką pasją i zaangażowaniem we wzroście Twojego biznesu
Wypełnij poniższy formularz.
“Nawiązanie relacji porozumienia i wspólnego języka z Klientem jest tak samo ważne jak znalezienie i zastosowanie odpowiednich oraz jednocześnie dobrych rozwiązań w zakresie SEM i SEO dla firmy. Łączymy dostosowaną do odbiorcy niesamowitą łatwość przekazywania wiedzy, kompetencje, wysoką kulturę osobistą i profesjonalne doświadczenie w jedną całość”

“Wszelkie nasze działania są ukierunkowane na powiększenie zysków Klienta. Słuchamy uważnie i oferujemy wielokrotnie już wypróbowane i sprawdzone rozwiązania, dostosowując je do indywidualnych zasobów oraz potrzeb firm dla których pracujemy. Zmieniamy potencjalnych klientów na klientów firmy. Tak się dzieje!”
