Paweł Prus. Marketing internetowy
Paweł Prus przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej od specjalisty ds. marketingu, kierownika działu marketingu, dyrektora zarządzającego. Od 18 lat właściciel firmy DORADCA Paweł Prus. Profesjonalne przygotowanie:
- studia magisterskie na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Szczecińskiego,
- studia podyplomowe na Wydziale Ekonomicznym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego,
- studia podyplomowe na Wydziale Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego.
Prestiżowy tytuł Google Partner.
Praktyczna i merytoryczna znajomość narzędzi Google Ads (AdWords), Google Analytics, Google AdSens, Google Data Studio. Certyfikaty Google:
- Google Ads Search Certification,
- Google Ads Display Certification,
- Google Ads Video Certification,
- Google Shopping Ads Certification,
- Google Ads App Certification,
- Google Ads Measurent Certification.
Twórca kampanii Ads przede wszystkim dla firm związanych z obrotem nieruchomościami, branżą budowlaną, ekologiczną, modową, gier, oprogramowania, szkoleniową i hr. Kampanie z sukcesem prowadzone na Polskę, Niemcy, Czechy, Francję, Włochy, Wielką Brytanię, USA, Australię. Twórca/współtwórca ponad 25 serwisów internetowych w tym sklepów e-commerce.
Dogłębna znajomość zagadnień SEO i SEM, pozycjonowania czyli poprawy widoczności witryn w rezultatach wyszukiwania, optymalizacja stron - umiejętności praktyczne i liczne szkolenia dla innych w tym temacie. Autor szkoleń, trener i wykładowca z zakresu przedsiębiorczości, nowoczesnych form marketingu, w szczególności marketingu internetowego oraz public relations:
- E-marketing w biznesie
- Public Relations czyli jak kreować wizerunek firmy
- Ochrona własności intelektualnej i przemysłowej
- E-marketing w praktyce
- Sztuka wystąpień publicznych
- Marketing internetowy
- Marketing. Nowoczesny marketing internetowy
- Marketing
- Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa
- Marketing w małej firmie
- ABC Biznesu
- Copywriting dla stron internetowych
- Public Relations - sposób na zmniejszenie kosztów promocji firmy.
Realizacje filmowe:
- na zlecenie konsorcjum budującego Szczeciński Szybki Tramwaj kreacja przez 36 miesięcy serii filmów o tej inwestycji (autorstwo, koncepcja, scenariusz, zdjęcia, realizacja i montaż) 10 odc.
- ponadto kolejnych 9 odcinków zrealizowanych w 18 miesięcy z przebudowy ulic: Niemierzyńskiej, Arkońskiej, Spacerowej, do al. Wojska Polskiego - etap III - Przebudowa ul. Arkońskiej (od pętli tramwajowej Las Arkoński do al. Wojska Polskiego).
Filmy z powyższych inwestycji dostępne tutaj.
Hobbystycznie i prywatnie udziela się w mediach społecznościowych ok. 6 mln wyświetleń na YT. Prywatnie pasjonat malarstwa (ponad 500 namalowanych obrazów olejnych i akrylowych), paralotniarstwa i motoryzacji.