Google AdWords czy Google Ads

Po ponad 8 latach funkcjonowania usługa Google AdWords zmienia nazwę na Google Ads.

Google Ads od kiedy

Google Ads zacznie funkcjonować 24 lipca 2018 roku. Pod tą nazwą będą dostępne wszystkie oferowane Google rodzaje kampanii. Są to kampanie w sieciach wyszukiwania, reklamowej, wideo oraz kampanie promujące aplikacje. Google przekonuje, że dzięki zmianie będzie można docierać do większej liczby osób, które korzystają z Google oraz stron i aplikacji naszych partnerów, by znajdować informacje i wykonywać różne zadania.Google zapewnia, że zadbał o to, że nie musimy podejmować żadnych dodatkowych działań. Zmiany związane z wprowadzeniem marki Google Ads nie będą miały wpływu na skuteczność kampanii, nawigację na koncie ani raportowanie.

Google AdWords czy Google Ads

Moim prywatnym zdaniem, dla przeciętnego użytkownika wprowadza to pewien chaos i dyskomfort z powodu zmiany nazwy utrwalonej marki. Jakkolwiek rozumiem, ponieważ pierwotna nazwa już słabo pasuje np. do kampanii video. Dla komfortu przeciętnego użytkownika będziemy jeszcze jakiś czas posługiwali się starą nazwą AdWords.

Paweł Prus

Miłośnik nowoczesnych technologii twórca wielu stron i sklepów interetowych opartych na CMS Joomli i Wordpressie, również w technoligii RWD. Z wykształcenia ekonomista marketingowiec specjalizujący się w sprawach związanych z zarządzaniem firmą. Coach, trener, doradca, autor i wykaładowca na licznych szkoleniach z zakresu nowoczesnych form matketingu i przedsiębiorczości. Z zamiłowania paralotniarz, dużo czyta, pisze, maluje :-)

Jesteś firmowym blogu DORADCA Paweł Prus

Zajmujemy się nowoczesnymi formami marketingu on-line. Pomagamy Klientom szybko osiągnąć najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google.

Rozpędź swój biznes

Oferujemy możliwość konsultacji odnośnie Twojej witryny oraz jej rozwoju. Skontaktuj się z nami, a zbudujmy Twoją markę w internecie.